Centrum handlowe Bonarka z nową kampanią reklamową

2022-03-08

Centrum handlowe Bonarka w Krakowie rozpoczyna nową kampanię reklamową. Inspiracją kampanii stały się współczesne osobowości klientów i głowy wawelskie autorstwa Sebastiana Tauberecha zdobiące strop Sali Poselskiej na Zamku Królewskim na Wawelu. Pierwsze reklamy w nowej odsłonie można już oglądać w Internecie i na ulicach Krakowa.

- Kreślimy portrety naszych klientów, układając w kolaż ich emocje i pragnienia. Hasła poszczególnych odsłon kampanii: „będzie fajnie mi było, kiedyś dobrze mi teraz, razem miło mi osobno” odzwierciedlają stany uczuciowe bohaterów reklamy, a forma ich zapisu daje wolność interpretacji i stanowi prowokację do odnalezienia sensu. Jednocześnie sugerując kontekst wybranych akcji handlowych – komentuje Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Centrum Handlowego Bonarka.

To początek nowej, wyrazistej kampanii reklamowej Bonarki, która nawiązuje nie tylko do lokalnych kontekstów, które zawsze stanowiły motyw przekazu marki, ale i do stylu życia klientów galerii. Inspiracją jest miasto Kraków i jego symbolika. Wyjątkowy zespół rzeźbionych i polichromowanych głów ludzkich, zdobiący strop Sali Poselskiej Zamku Królewskiego na Wawelu to punkt wyjścia do formy, stylu i motywów nowej, kolażowej kompozycji graficznej. Na wzór wawelskich pierwowzorów, powstaje nowoczesna wariacja reklamy. Dłuto zastępuje komputerowa grafika. Stosując analogię do ram, które okalają słynne krakowskie rzeźby pokazano współczesne osobowości klientów, ich różnorodność, typy osobowości, różne potrzeby i oczekiwania. Bonarka staje się lustrem współczesności i mówi „Jesteśmy tacy jak Ty”. Bawi się stereotypem, metaforą, prowokuje eklektyczną i otwartą formą.

Kluczem do zbudowania graficznej opowieści marki i podstawą przekazu stały się emocje naszych klientów.  Dziś nasze emocje koncentrują się wokół takich wartości jak solidarność, współpraca i potrzeba bezpieczeństwa, szczególnie aktualne w związku z wojną na Ukrainie – dodaje Katarzyna Kasprzak.

Nowa kampania kończy równocześnie jedenastoletnią współpracę Bonarki z jej dotychczasową ambasadorką, aktorką Małgorzatą Kożuchowską.

Kampania reklamowa oparta na nowych projektach, będzie prowadzona na nośnikach outdoorowych

i w internecie. Przygotowano także spoty radiowe i video, które będę emitowane w kinach studyjnych, Multikinie oraz w mediach własnych centrum. Każda akcja taktyczna będzie promowana również na portalach społecznościowych. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada Firma Reklamowa KUC.

***

Bonarka to wielofunkcyjne centrum handlowe, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m² powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City - jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Właścicielem Bonarki jest NEPI Rockcastle Sp. z o.o. a zarządcą Apsys Polska S.A.

Więcej na https://www.bonarkacitycenter.pl/

Kontakt dla mediów

Kamila Górczyńska-Żyżkowska I e-mail: k.zyzkowska@corevalues.pl l I tel.: +48 610 805 484